لوله کشی ساختمان تهران

تا پایان با ما باشید

کلینیک ساختمانی تهران و بخش لوله کشی ساختمان

کلینیک ساختمانی تهران از شرکت های باسابقه چند دهه ایی در حوزه فعالیت های ساخت و ساز و  پیمانکاری ساختمان است که در تهران و حومه فعالیت مداوم و پیوسته ایی دارد ، این اتوبار با در اختیار داشتن پرسنل حرفه ایی ف مهندسان معماری و عمران و همچنین استادکاران متخصص در تمام حوزه های ساختمانی آمادگی ارائه بهترین پروژه ها در زمینه های تعمیرات و بازسازی ساختمان را دارند ، این شرکت با ارائه خدمات لوله کشی ساختمان به صورت کاملا حرفه ایی و مطابق با استاندارد های جهانی تمامی نیاز های لوله کشی شما را در اسرع وقت حل و فصل می کند.

لوله کش

لوله کشی ساختمان

لوله کشی ساختمان و اصول انجام آن

لوله کشی ساختمان هم مانند هر کار ساختمانی دیگر نیازمند و طرح و نقشه قبل از کار و اصول کلی برای اجرای آن است . اگر لوله کشی به صورت اصولی و مطابق با استاندارد های روز دنیا انجام نگیرد می تواند در آینده موجب بروز مشکلات و خسارت های کلی برای ساختمان شود.

ایمن ساز تهران با کادر موفق و متخصص در عرصه لوله کشی آب ، لوله کشی گاز ، لوله کشی فاضلاب و تعمیر و سرویس و نگه داری آن از سال 1380 در تهران و شهرستان ها فعالیت دارد.

اصول اساسی لوله کشی ساختمان

در هنگام لوله کشی ساختمان باید به این مهم توجه کرد که لوله ها را در عمق مناسب چا کرد و در زمین قرار دارد ، نه خیلی عمیق و نه خیلی نزدیک به سطح

برای لوله کشی آب شرب باید حتما لوله ای با کیفیت را انتخاب کرد تا مبادا  جنس و مواد سازنده لوله رنگ و بو داشته باشد و بر کیفیت آب آشامیدنی تاثیر بگذارند

برای جلوگیری از بسته شدن آب فاضلاب باید بر حسب میزان آب فاضلاب جاری در لوله ها قطر آن ها را تعیین نمود

ایجاد چند انشعاب آب آشامیدنی در قسمت های مختلف ساختمان در جهت دسترسی آسان و سریع به آب آشامیدنی.

جایگیری صحیح لوله های آب فاضلاب و آشامیدنی به صورت اصولی و جدا از هم برای جلوگیری از نشتی آن ها به داخل هم

لوله کشی ساختمان

انواع لوله کشی

لوله کشی در ساختمان بسیار گسترده است و انواع و اقسام لوله کشی ها را در بر می گیرد که برای انجام هر کدام  از لوله کشی ها نیازمند استاد کار و تخصص وارد در ان نوع لوله کشی می باشد ما در ایثن جا به انواع لوله کشی درر داخل ساختمان اشاره می کنیم که همه ان ها در شرکت ایمن ساز تهران توسط بهترین استادکاران لوله کشی انجام می شود.

لوله کشی ساختمان

لوله کشی گاز

لوله کشی فاضلاب

لوله کشی پکیج و شوفاژ

 

تعریف لوله کشی

لوله کشی ساختمان یعنی ،لوله کشی سرویس های بهداشتی ، لوله کشی آب و فاضلاب و ورود و خروج آن را به ساختمان لوله کشی مینامند. همچنین هدف از لوله کشی آب در ساختمان ها تهیه و توضیع ، آب شری و قابل خوردن در بین اجزای شهر و همچنین لوله کشی در داخل شهر و ساختمان ها جهت خروج آب فاضلاب از ساختمان ها و شهر میباشد.لوله کشی در کل انواع گوناگونی دارد که هر کدام از آن ها هم تعریف به خصوصی دارند که در ادامه به شرح هر کدام از آن ها می پردازیم.

مراحل اجرای لوله کشی ساختمان

همانطور که قبلا گفته شد لوله کشی ساختمان باید بر اثاث اصول و استاندارد های بین المللی باشد ، تا موجب ایجاد خسارت های زیاد در آینده نشود . یک لوله کشی اصولی  شامل مراحل زیر است :

بازدید از محل و کار برای تشخیص نوع لوله کشی توسط کارشناسان شرکت

طرح نقشه کلی از پروژه کار برای انجام دادن دقیق و با کیفیت کار

فراهم آوردن نیروی کار و تجهیزات مورد نظر برای انجام کار لوله کشی

نظارت کامل ناظر شرکت بر انجام کار لوله کشی ساختمان توسط استاد کاران

پاکسازی محل کار بعد از اتمام لوله کشی

سرویس های منظم ماهانه و هفتگی از لوله کشی انجام شده توسط استادکاران ایمن ساز

لوله کشی سرد و گرم ساختمان

لوله کشی ساختمان یکی از حیاتی و مهمترین قسمت های ساختمان است که باید توجه ویژه ایی به خرابی ان قسمت داشت ، لوله کشی در ساختمان شامل انواع لوله کشی می شود ، مانند : لوله کشی سرد و گرم ، لوله کشی فاضلاب و … در این جا ما به مبحث لوله کشی سرد و گرم برای انواع پکیج های گرمایشی و سرمایشی میپردازیم .

یک نشتی کوچک در لوله های ساختمان ممکن است در طول زمان خسارات بزرگ و  جبران ناپذیری را بر ساختمان وارد کند ، پس سرویس، تعمیر و نگه داری اجزای لوله کشی ساختمان باید به طور مداوم و پیوسته صورت بگیرد . تا همیشه از شر صدای  نشتی آب نجات پیدا کنیم و هم بی جهت هزینه بسیاری نپردازیم.

لوله کشی سرد و گرم با ایمن سازان

ما در ایمن سازان تهران دارای پرسنلی فعال و کاربلد در زمینه انجام لوله کشی های داخل ساختمان از جمله لوله کشی سرد و گرم هستیم. تعمیرات ساختمان ، لوله کشی ساختمان ، بازسازی ساختمان ، بنایی ساختمان و… همه و همه در ایمن ساز تهران با بهترین کیفیت انجام میشود.

لوله کشی سرد و گرم

لینک های مفید و مرتبط با لوله کشی ساختمان

رفع نم ساختمان و سرویس ها ، تعمیرات ساختمان ، بازسازی ساختمان ، تخریب ساختمان

لوله کشی همراه با فراهم اوردن مواد با کیفیت

وجوود انواع جنس های و لوله های ساختمانی در بازار و عدم اعتماد پرسنل تخصصی شرکت به مارک و برند این لوله ها و تجهیزات ، شرکت ایمن ساز تهران را بر آن داشت تا با عقد قرار داد با شرکت های معتبر فعال در عرصه ساخت و توزیع مواد و لوله کشی ساختمان با کیفیت کار خود را در همان ابتدا اصولی شروع کرده و تا جایی که امکان دارد بهترین خدمات ساختمانی را ارائه دهد.

لوله کشی ایمن

پشتیبانی و مشاوره بعد از اجرای لوله کشی

بعد از اجرای یک پروژه لوله کشی ساختمان مهمترین کار بعد از ان پشتیبانی رایگان و مداوم از کار است ، شرکت ایمن ساز تهران برای این مورد لوله کشی در ساختمان هم برنامه دارد و بعد از اجرا کارشناسان و استاد کاران ساختمانی خود را در جهت رفع نواقص ، تعمیرات ، بازسازی و نوسازی لوله به محل انجام پروزه می فرستد تا اشکالات احتمالی را رفع کند ،

اجرای لوله کشی اصولی با بهترین و معتبرترین شرکت ساختمانی تهران (ایمن ساز تهران )

اجرای اصولی لوله کشی توکار و رو کار

ایمن ساز تهران با داشتن فعالیت گسترده و مداوم در عرصه لوله کشی ساختمان قادر است تا لوله کشی در ساختمان را هم به صورت روکار و  هم به صورت توکار با بهترین کیفیت انجام دهد .

لوله کشی توکار

در لوله کشی توکار متخصصان و استادکاران شرکت های ساختمانی ایمن ساز با تحلیل درست از محل انجام کار و  همچنین بررسی عمق کار لوله ها را در بهترین عمق زمین دفن می کنند.

لوله کشی روکار

لوله کشی ساختمان می تواند به صورت روکار هم انجام شود ، مثلا در مواقعی که کار طراحی و تعمیرات ساختمان و منزل به پایان رسیده است و خانه اماده سکونت شده است ما به فکر نصب پکیج دیواری و .. می افتیم اینجاست که باید با لوله کشی روکار در ساختمان سیستم و نقشه لوله کشی را طراحی کنیم.

لوله کشی ساختمان

انواع لوله های تاسیساتی در ساختمان

  • لوله های فلزی

آهنی : چدنی و فولادی

غیر آهنی: سربی ،آلومینیومی، مسی و روی

  • لوله های غیر فلزی

سیمانی،پلاستیکی(پلیکا، پلی اتیلن،پلی پرولین)

کاربرد لوله ها

لوله های چدنی :جهت انتقال آب فاضلاب با فشار کم که امروز دیگر کمتر استفاده می شود .

لوله های مسی : که معمولا در سیستم های گرمایشی و سمایشی ساختمان معملا بیشتر استفاده می شود

 

 

نصب و تعمیر انواع لوله در ساختمان در کوتاه ترین زمان ممکن

فقط کافیست که هنگام مواجه با مشکل در لوله های ساختمان خود با ایمن ساز تهران در تماس باشید و سفارش خود را ثبت کنید تا استاد کارهای لوله کشی ساختمان ما در اسرع وقت در محل حضور پیدا کنند و در پی رفع مشکل بر آیند.

با تماس بگیرید تا در اسرع وقت در محل حاضر شده و خدمات خود را به شما ارائه دهیم

تمام وقت

لوله کشیلوله کشی در تهرانلوله کشی منزللوله کشی در ساختمان تاسیسات ساختمان 

لوله کشی در ساختمان به صورت اصولی

ما در این جا نکاتی را مورد بررسی قرار می  دهیم که رعایت آن ها کیفیت لوله کشی در ساختمان را  تا حد زیادی بالا می برد.

لوله کشی در عمق مناسب

در هنگام لوله کشی ساختمان باید این مهم را در نظر گرفت که نباید عمق لوله بسیار عمیق و یا در سطح وجود داشته باشد ، حتما در هنگاام لوله کشی این مهم را در نظر بگیرید.

انتخاب بهترین جنس لوله

کیفیت آب شرب بسیار مهم است و باید برای لوله کشی  آب شرب از لوله هایی با کیفیت استفاده کرد تا بعدا طعم و بوی آب متاثر از نوع لوله نشود.

لوله کشی تهران

استفاده از نقشه از پیش تعیین شده

از دیگر مواردی که اجرای صحیح و اصولی آن باعث کیفیت لوله کشی ساختمان می شود استفاده از نقشه از پیش آماده شده توسط مهندسان ساختمانی و استادکاران لوله کشی می باشد ، تعیین نقشه باعث می شود که محاسبات دقیقی در باب کشیدن خط لوله ها و نقشه راه آن ها داشته باشیم و از تداخل با سایر قسمت های ساختمان جلوگیری شود ، ما در ایمن ساز برایند دقیق از لوله کشی در ساختمان ارائه می دهیم.

لوله کشی اصولی

تشخیص خرابی لوله کشی در ساختمان ها

همانطور که برای لوله کشی در ساختمان خود به دنبال یک لوله کش توانا و با تخصص می گردید ، برای تشخیص خرابی های لوله کشی ساختمان هم نیازمند یک استاد کار توانا هستید تا با تشخیص صحیح و درست خود مانع از ایجاد هزینه های اضافی تعمیرات در ساختمان و اتلاف وقت شما بشود. ایمن ساز تهران در این راه با شماست و با تشخیص صحیح محل خرابی های لوله کشی های ساختمان شما بدون هیچ هزینه اضافه و با تخصص کافی ان ها را درست می کند.

دسترسی سریع به خدمات لوله کشی

شما در هر کجای تهران و حومه هستید می توانید با شماره گیری یکی از شماره های ایمن ساز تهران شاهد حضور پرسنل و تیم لوله کش ساختمان ما در محل باشید و در رابطه با لوله کشی ساختمان مشاوره های لازم را ارائه دهند ، ایمن ساز تهران بهترین گروه و شرکت فعال در تهران و حومه است.

تشخیص خرابی لوله کشی

پوشش دهی تمام مناطق تهران بزرگ

همواره یکی از ویژگی های بارز و روشن یک شرکت ارائه دهنده هر نوع خدمات به مشتریان عزیز پوشش سراسری و خدمات رسانی سریع به تمام ساکنان استانی است که در آن فعالیت می کند ، بر همین اثاث ما در شرکت ساختمانی ایمن ساز تهران و در بخش لوله کشی ساختمان ، با گردهم آوردن بهترین متخصصان ساختمانی علی الخصوص متخصصان بازسازی ساختمان و تعمیرات در ساختمان و لوله کشی ساختمان تهران و همچنین تجهیزات کافی ، مناسب و مطابق با استاندارد های جهانی توانسته است در تمام مناطق تهران بزرگ فعالیت همزمان داشته باشد و خدمات خود را با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه بدهد.

پوشش سراسری خدمات ساختمانی

برترین و معتبرترین لوله کشی در تهران

ما همه بر این نکته آگاه هستیم که انجام لوله کشی در ساختمان و لوله کشی ساختمان های امروزی نیازمند تبحر و دانش بسیاری می باشد زیرا در ساختمان پیچیدگی های زیادی وجود دارد و باید راه را برای انجام کارهای دیگر قسمت های ساختمان بازگزاشت ، ما در ایمن ساز تهران در هنگام انجام پروژه های اثاث کشی در تهران و حومه تمام جوانب کار را در نظر گرفته و به آسانی هرچه تمامتر در راستای ارائه خدمات لوله کشی و ساختمانی با قیمت های پایین و کیفیت بالا به پیش می رویم.

ما در این سایت لینک های زیر را قرار داده ایم

لوله کشی ، ساختمان ، بنایی و تعمیرات ساختمان ، لوله کشی در تهران ، لوله کشی در حومه تهران 

لوله کشی

آموزش لوله کشی ساختمان

برای انجام لوله کشی ساختمان در ساختمان های امروزی و جدا کردن انشعبات آبی مختلف از روش های اصولی استفاده کرد ،  لوله کشی باید به گونه ایی انجام بگیرد که در نشتی آب در هیچ جای ساختمان صورت نگیرد ، انجام صحیح و اصولی لوله  کشی و تعیین مکان درست لوله ها در ساختمان می تواند به مقدار زیادی از صرف هزینه هزینه های اضافه کم کند و لوله کشی اصولی تر پیش برود .

لوله کشی

نرخ لوله کشی

قیمت های انواع لوله کشی ساختمان در تهران متفاوت است برای اطلاع از نرخ قیمت های می  توانید با ما در ایمن ساز تهران در ارتباط باشید.

ایا بدنبال استاد لوله کش توانا و ماهر هستید ؟

ما در ایمن ساز تهران تمام استادکاران نمونه و کاربلد را گرد اوری کرده ایم و با قرار دادن تجهیزات به روز برای انجام کلیه کارهای ساختمانی مانند : تعمیر منزل قدیمی ، بازسازی ساختمان کهنه ، لوله کشی آب سرد ، لوله کشی آب گرم ، لوله کشی ، نصب و راه اندازی پکیج های آب ، انواع بنایی ساختمان و لوله کشی ساختمان آن ها را سرتا پا مسلح کرده ایم تا بهترین و نمونه ترین ها را در اختیارتان بگذارند ، اینجاست که شما فقط با یک تماس با شرکت ساختمان ایمن ساز تهران می توانید از میان 100 ها استاد کار با تخصص با توجه به کار و نیاز خود یکی را انتخاب کرده و خدمات خود را به ان ها ارائه دهید.

استاد کار لوله کشی

ایا ایمن ساز تهران خدمات پس از نصب و تعمیرات را به شما ارائه می دهد ؟

هر شرکت تعمیرات و نصب وراه اندازی که می خواهد نام و نشانی را در تهران برای خود دست و پا کند ؟ و یا اینکه بتواند رضایت مشتریان را در پی داشته باشد باید بعد از انجام تعمیرات و نصب و یا تعویض قطعات پشتیبانی های لازم را هم ارائه دهد .

بخش لوله کشی ساختمان تهران ایمن ساز تهران همواره بعد از انجام تعمیرات ، نصب و یا تعویض لوله های ساختمان خدمات پس از تعمیرات را به نحو احسنت ارائه می دهد . لوله کشی ساختمان حرفه ایی است که در آن نیاز به پشتیبانی مداوم می باشد که ایمن ساز تهران به خوبی از عهده ان بر می آید.

پشتیبانی تعمیرات

برترین استادکاران لوله کشی در تهران بزرگ

ایمن ساز تهران برای استخدام و بکارگیری پرسنل خود شرایط خاص و ویژه ایی را در نظر گرفته است که از ان ها می توان به ، داشتن مهارت کاری بالا در امر لوله کشی ساختمان ، توانایی تحلیل و بر آیند پروژه ساختمانی ، ارائه طرح و نقشه قبلی از نمای اصلی کار و … لوله کشی ساختمان تهران نیازمند بهترین و متخصص ترین استادکاران لوله کشی می باشد که ما آن ها در تهران بزرگ می شناسیم و جزو تیم خود قرار داده ایم ، بهترین و نمونه ترین استادکاران لوله کشی با توان تحلیل پروژه های پیچیده را برای ساختمان های پیچیده خود از ایمن ساز تهران بخواهید.

استادکار لوله کشی

انواع تعمیرات و خدمات ایمن ساز در باب بوبه کشی ساختمان

ایمن ساز خدماتی را در باب ارائه تمامی خدمات :

به این صورت ایمن ساز تهران و پرسنل بخش تعمیرات لوله کشی ساختمان تمام خدماتی را که لازم است ارائه می دهند .

لوله کشی آب

اصول و نکات لوله کشی آب و فاضلاب

از ان جایی که آب شرب و سالم برای ساختمان از طریق سیستم لوله کشی تامین می شود ، پس باید برای انجام این کار بهترین ابزار ، مواد و نیروها را در نظر گرفت .

ایمن ساز تهران و بخش لوله کشی ساختمان تهران با دارا بودن درک اصولی از این مهم و با دارا بودن تجارب زیاد در انجام پروژه های لوله کشی ساختمان می تواند بهترین ها را برای شما عزیزان رقم بزند .

 

بهترین ها را از گروه ساختمانی ایمن ساز بخواهید

لوله کشی ، اصول لوله کشی ، لوله کشی آسان 

نصب شیر آلات و لوازم تاسیساتی ساختمان

ایمن ساز تهران ارائه دهنده برترین خدمات ساختمانی و لوله کشی ساختمان در تمام مناطق تهران

آیا لوله های ساختمان شما فرسوده شده است و نیاز به بازسازی و تعمیر دارد ؟

آیا بدنبال یک شرکت فعال در زمینه نصب و تعمیرات شیر آلات ساختمانی خود هستید تا پروژه خود را به ان ها بسپارید ؟

آیا نیاز به مشاوره در حوزه نصب و تعمیرات شیر آلات ساختمان خود را دارید ؟

بله درست وارد شده اید شما می توانید هم اکنون با شماره گیری مستقیم با استفاده ار دکمه سبز رنگ در سایت با ما در ارتباط بوده و علاوه بر مشاوره رایگان ، از تعرفه های لوله کشی و نصب و تعمیر شیر آلات ساختمان بهره مند شوید .

در ضمن ما بهترین نیرو و تخصص را برای اجرا و انجام پروژه های شما در نظر گرفته اییم .

نصب و تعمیر شیر آلات

انجام کلیه پیمانکاری های لوله کشی ساختمان در تهران و حومه

ایمن ساز تهران با توجه به ظرفیت بالای خود می تواند انواع پیمانکاری های لوله کشی شما را انجام دهد ف این شرکت در زمینه های زیر می تواند کلیه پیمانکاری های لوله کشی را انجام دهد .

پیمان کاری لوله کشی

انواع تعمیرات لوله کشی ساختمان

تعمیرات لوله کشی ساختمان بصورت نقطه ای:

بیشترین مشکل در لوله های گالوانیزه و یا آهنی دیده می شوند که عموما در لوله کشی ساختمان های قدیمی مورد استفاده بوده و امروزه دچار پوسیدگی و رسوب گذاری شده اند.

تعمیر نقطه ای این لوله کشی آب ها با عوض کردن قطعات و اتصالات انجام می شود. در صورت سوراخ شدن و یا ترک خوردن قسمت آسیب دیده تعویض می شود. اما آیا به نظر خود شما لوله پوسیده و یا پر از رسوب با تعویض قسمتی از لوله به خوبی تعمیر می شود؟ یا اینکه در آینده نزدیک نباید دوباره قسمتی دیگر را تعمیر کنید؟

تعمیر لوله کشی ساختمان به صورت اساسی و کلی

وقتی صحبت از تعمیرات لوله کشی ساختمان بصورت اساسی و کلی می شود نگران این موضوع می شوید که باید کل ساختمان را خراب کنیم. باید اثاثیه خانه را جمع کنیم و مشکلات زیادی در فکر ما به وجود می آید.

اما به هیچ عنوان اینگونه کار انجام نمی شود

شرکت ایمن ساز تهران با استادکاران ماهر و با تجربه بدون تخریب فضای زیادی از ساختمان و صرف هزینه های بیشتر خدمات لوله کشی را به صورت تضمینی برای شما انجام می دهد.

لوله کشی ساختمان

تعرفه و هزینه خدمات لوله کشی

در میان انواع خدمات منزل شاید تخمین هزینه خدمات لوله کشی ساختمان از همه سخت‌تر باشد. تقریبا می‌توان گفت: برآورد هزینه خدمات لوله کشی بدون حضور در محل و مشاهده میدانی امکانپذیر نیست. اما به هر روی هزینه خدمات لوله کشی به این عوامل بستگی دارد:

 وسعت و حجم کار لوله کشی

بدیهیست که هر چه وسعت واحد بیشتر باشد، مقدار کار لوله کشی و حجم تجهیزات استفاده شده در شبکه لوله کشی ساختمان بیشتر می‌شود.

نوع لوله استفاده شده در سیستم لوله کشی

هرچند که انواع مختلفی از لوله‌ها برای لوله کشی ساختمان وجود دارد، اما به دلیل راحتی نصب و مزایای دیگر عموما برای لوله کشی آب داخل ساختمان از لوله‌های پی وی سی استفاده می‌شود. البته لوله‌های چدنی هنوز هم پر کاربردترین انواع لوله در سیستم لوله کشی زیر بنایی فاضلاب است.

در نهایت هنوز هم لوله‌های گالوانیزه و آهنی در بازار یافت می‌شود که جز قیمت ارزان نقطه قوت دیگری ندارد و دیگر در خدمات لوله کشی مدرن استفاده نمی‌شود.

حجم تخریب و کنده کاری خدمات لوله کشی

 در نظر داشته باشید که برخی از لوله کش‌ها اصلا دست به تخریب نمی‌زنند و شما چه برای آغاز کار خدمات لوله کشی و چه برای پایان کار و بازسازی نیاز به استخدام یک بنا دارید. در هر صورت پیش از آغاز کار از میزان تخریب و کنده کاری مطلع شوید و با یک بنا به توافق برسید.

هزینه تخریب و جمع آوری لوله‌های قدیمی

در صورتی که شما تمایل داشته باشید لوله کش می‌تواند علاوه بر نصب سیستم لوله کشی جدید، لوله‌های قبلی را هم از بنا خارج کند که برای انجام آن هزینه‌ای اضافه بر خدمات لوله کشی طلب خواهد کرد.

هزینه تخریب لوله ساختمان

لوله کشی ساختمان

ضمانت نامه و گارانتی در ارایه خدمات

یکی از مهم ترین مزیت های شرکت ایمن ساز تهران به نسبت سایر لوله کش ها داشتن اخلاق کاری و تعهد در جین انجام کار و بعد از انجام کار می باشد.

شاید برای شما و یا اطرافیان شما پیش آمده باشد که بعد از کار لوله کشی ساختمان توسط شخص لوله کش هچ تعهدی نسبت به کار انجام شده نداشته باشد و حتی دسترسی به شخص لوله کش نیز به سختی امکان پذیر باشد.

اما شما وقتی با یک شرکت تاسیساتی مطمن همانند شرکت ایمن ساز تهران در ارتباط باشید دیگر نباید نگران این موضوع باشید که دیگر دسترسی به شخص را ندارید زیرا ما کار خود را بر مبنای رضایت مشتری انجام می دهیم و شما همیشه می توانید با ما در ارتباط باشید و دسترسی کامل به ما خواهید داشت.
ما بعد از اینکه خدمات لوله کشی ساختمان را انجام داده ایم با فرایند آزمایش و تست مراحل انجام کار در کنار شما و دریافت رضایت کامل از شما کار را به اتمام می رسانیم.

لوله کشی ساختمان

مزایای لوله کشی استاندارد با شرکت ایمن ساز تهران

  • دوام بیشتر
  • استحکام بالای لوله کشی ساختمان
  • مقاومت بالا
  • عمر طولانی
  • و…

کیفیت مواد اولیه استفاده شده در پروژه های لوله کشی ساختمان

توجه داشته باشید که گام اول در برخورداری از کیفیت بالای لوله کشی، انتخاب لوله های با کیفیت و با مقاومت بالا می باشد چراکه اگر هر چند لوله کشی به شکل استاندارد و با کیفیت انجام شود ولی جنس لوله ها و شیرآلات مرغوب نباشد بعد از گذشت مدت زمانی شاهد خراب شدن شیرآلات و ترکیدگی لوله در قسمت های مختلف ساختمان خواهیم بود

ایجاد هزینه زیاد و اضافه

که این هزینه های گزافی چون هزینه تشخیص ترکیدگی لوله و رفع نم و رطوبت و همچنین هزینه های بنایی و… را به بار خواهد آورد. لذا اولین توصیه افراد فنی و متخصص به کسانی که قصد لوله کشی ساختمان خود را دارند،

تهیه لوازم و لوله های با کیفیت و مرغوب می باشد و دومین توصیه به این دسته افراد سپردن کار به متخصص ترین افراد فنی در زمینه لوله کشی ساختمان می باشد. شرکت ایمن ساز تهران از با تجربه ترین افراد کمک می گیرد تا پروژه را با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان انجام دهد.

لوله کشی ساختمان

نمونه کارهای لوله کشی ساختمان

لوله کشی ساختمان
لوله کشی ساختمان
لوله کشی ساختمان

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه بدون تخریب

تشخیص نشتی لوله با دستگاه وسیله ای است که می تواند محل دقیق ترکیدگی لوله و نشتی لوله فاضلاب را مشخص می کند. استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله در خدمات لوله کشی ساختمان شرکت ایمن ساز تهران منجر به کاهش هزینه های مربوط به ترکیدگی لوله می شود.

دستگاه های نشت یاب

بدون استفاده از دستگاه نشت یاب، می بایست قسمت های زیادی از بنا جهت پیدا کردن لوله ترکیده و یا پوسیده تخریب شود. هزینه ترمیم خرابی ناشی از یافتن لوله آسیب دیده، بسیار بیشتر از هزینه استفاده از خدمات لوله کشی  با استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله است.

نقش دستگاه و تجهیزات مدرن در لوله کشی

در وقاع با کمک دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله ، انواع اتصالات لوله کشی آب و فاضلاب را بدون تخریب بررسی کرد. این کار علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها موجب کاهش وقت بازسازی ساختمان خواهد شد. انواع مختلفی از دستگاه تشخیص ترکیدگی در خدمات لوله کشی ساختمان شرکت ایمن ساز تهران مورد استفاده قرار می گیرد:

  • تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه آکوستیک شبکه آب
  • تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه رادیویی شبکه آب
  • تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه آکوستیک عقربه ای
  • تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه آکوستیک تمام دیجیتال PICO

لوله کشی ساختمان

برخی از مشکلات لوله ها باید به سرعت برطرف شود. در نظر بگیرید که هیچ زمانی برای هدر دادن در مورد ترکیدگی لوله  آب وجود ندارد. حتی یک نشتی ساده می تواند باعث آوار شدن سقف شود. تعمیرات لوله کشی ساختمان در لیست خدمات فوری قرار دارد. برای استفاده از این خدمات می توانید در هر ساعات شبانه روز با ما تماس بگیرید.

لوله کشی ساختمان

ایمن ساز و گستردی کار در تمام مناطق تهران

شرکت ساختمانی ایمن ساز تهران با تکیه بر توانایی مدیریتی بالا و همچنین پرسنل متخصص ساختمانی اعم از مهندسان با تخصص و پیمانکاران و استادکاران خبره می تواند در تمام مناطق تهران خدمات ساختمانی ارائه دهد.

همچنین ما با همکاری شرکت ساختمانی مدرن ساخت تهران می توانیم در تمام مناطق تهران خدمات انواع لوله کشی ساختمان در تهران را ارائه دهیم.

لوله ، لوله کشی ساختمان تهران ، لوله کشی مدرن ، لوله کشی مطابق با استاندارد های جهانی 

گستردگی کار ساختمانی